FANDOM

Parafia św. Piotra Apostoła

HistoriaEdytuj

Erygowana w 1982 roku.

ŚwiątyniaEdytuj

Lupa2
Zobacz więcej w artykule: Kościół św. Piotra Apostoła.

ParafiaEdytuj

Terytorium parafii obejmuje następujące ulice: Asnyka, Baczyńskiego, Bema, Boczną, Broniewskiego, Dąbrowskiego, Dąbrowskiej, Dygasińskiego, Fredry, Gajcego, Gałczyńskiego, Gąsecką, Gojawiczyńskiej, Gombrowicza, Gostkowską (nr nieparzyste 3-81), Hłaski, Jastruna, Kargoszyńską, Kasprowicza, Kicińskiego, Komunalną, Konopnickiej, Konwerskiego, Kosynierów, Krasińskiego, Kraszewskiego, Krótką, Krzywą, Lechonia, Leśmiana, Letnią, Mławską, Młynarskiego, Morawskiej, Nałkowskiej, Niemcewicza, Norwida, Okrzei (nr 7-27 i 12-22), Orzeszkowej, Parkową (nr parzyste i nieparzyste 25-69, bez 28), Piłsudskiego (nr 1a-1f), Prusa, Przybosia, Reja, Reymonta, Rybną, Sienkiewicza (nr 41-105 i 46-184), Słonimskiego, Słowackiego, Spółdzielczą, 17 Stycznia (nr 35-47 i 58-84), Sygietyńskiego, Świętochowskiego, Tomaszewskiego, Tuwima, Waryńskiego, Wąską, Wiejską, Wierzyńskiego, Wiosenną, Wyspiańskiego, Wyzwolenia (nr 9-21 i 10-24), Zapolskiej, Żeromskiego.

Do parafii należą także miejscowości: Chruszczewo, Kargoszyn, Ropele.

Linki zewnętrzneEdytuj

Wykrzyknik To tylko zalążek artykułu. Aby pomóc Ciechanów Wiki się rozwijać - rozbuduj go.